ببار بارون

تبلیغات

    کسب درآمد

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    دهکده داستانی
    سلام به وبسایت من خوش امدین امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید من برای شما انواع رمان هارو در سایتم جمع آوری کردم میتونین ان ها رو کاملا رایگان دانلود کنید تنها خواهشی که دارم موقع کپی برداری از مطالب ما رو به عنوان منبع ذکر کنید و لطفا تو خبر نامه و سایت عضو شین تا از اپ هر روز ما زودتر خبر داشته باشین واگه نویسنده هستید و میخواهید داستانتون رو منتشر کنید از طریق لینک زیر به من در تلگرام پی ام بدهید و در پایان آرزوی بهترینا رو واستون دارم

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 36
    بازدید ماه : 807
    بازدید کل : 34942
    تعداد مطالب : 70
    تعداد نظرات : 31
    تعداد آنلاین : 1



    دهکده داستانی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 70
    کل نظرات کل نظرات : 31
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 11

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 36
    بازدید ماه بازدید ماه : 807
    بازدید سال بازدید سال : 3712
    بازدید کلی بازدید کلی : 34942

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.118.2.15
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دهکده داستانی و آدرس dehkadedastani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    الناز - ببخشید نرم افزار رمان ببار بارون قسمت 3 هست؟
    پاسخ:خیر - 1396/10/13
    بهار - اه اه خب قسمت سومش هم بزارید دیگه
    پاسخ: نوشته نشده من خودم به شخصه خیلی منتظرشم - 1396/10/10
    Ati - - 1396/7/15
    سوگل - سلام .این رمان کتابش منتشرشده و قسمت سومش در سایتهاقرارنمیگیره - 1396/3/25
    fatemeh - اینقده بدم میاد ی رمان مینویسن بعد نمیان ادامه بدن خب گل من ننویس خووو ننویس 3ساله منتظرم اه
    پاسخ: سلام این رمان کتابش منتشر شده واسه همین قسمت سوم رو سایت ها قرار نمیگیره - 1396/3/19
    مهراب - بزاااااااااااااااارید قسمت سوم رو دیگه اههههههه دو ساله منتظرم خوووووووو
    پاسخ: قسمت سوم نوشته نشده دوست عزیز - 1396/2/2
    hava - سلام قسمت سوم بباربارون روکی میزارید؟ ؟ - 1396/1/18
    Zahra - سلام هنوز قسمت سومش آماده نشده - 1396/1/10
    Sh - سلام با تشکر از سایت خوبتون قسمت سوم رمان کی نوشته میشه
    پاسخ: سلام . ممنون از نظرتون . زمان دقیقی هنوز مشخص نشده - 1395/10/1
    raha - ای بابا پس چرا پارت سومو نمیذارین آخه؟
    پاسخ: سلام رهای عزیز قسمت سوم هنوز نوشته نشده - 1395/9/16

ببار بارون

 مصاحبه با فرشته 27

امروز گفت و گو خودم رو با نویسنده عزیز و محبوب خانوم فرشته تات شهدوست (فرشته۲۷) نویسنده رمان های معروفی مثل گناهکار ،ببار بارون،ویرانگر ، قرعه بنام سه نفر و.. رو براتون اماده کردیم ، امیدوارم از این گفت و گو لذت کافی رو ببرید و با نظراتتون مارو خوشحال کنید

 گفت و گو:

 

سلام فرشته جان . خیلی ممنون که افتخار مصاحبه رو بهمون دادی .ممنون میشم اول خودتو کامل معرفی کنی و کمی از خودت و خصوصیاتت بگی .


_ سلام..ممنونم از دعوتتون..


فرشته تات شهدوست هستم.متولد ۱۳۶۹/۶/۱۷ .ساکن استان

تهران،شهرستان ورامین.نویسنده هستم و به تازگی کار فیلمنامه

نویسی رو هم شروع کردم.

 

 

 

 

اولین باری که دست به قلم شدی چه زمانی بود ؟ 


_ ۱۹ سالگی.

 

 

 

 

برنامه ای برای چاپ کتاب هات داری ؟ 


 _ صدالبته.رمان گناهکار که مراحل چاپش طی شده و همین

روزها توسط انتشارات آراسپ در سراسر کشور توزیع خواهد

شد..و بعد از اون رمان بباربارون که در دست چاپ هست و

امید به این داریم که ان شاالله تا اردیبهشت ماه مراحل چاپ رو

بگذرونه و به دست طرفدارانش برسه.بعد از اون رمان ویرانگر

رو برای چاپ ارائه خواهم داد..

 

 

 

 

مشوقت تو نوشتن کتاب های زیبات کیه ؟ 


 _ هیچ کس..من تنها به عشق طرفدارانم و همچنین خواننده های

خوبم قلممو دستم می گیرم.خودم هم شیفته ی این حرفه هستم و با

اشتیاق ادامه میدم.

 

 

 

 

نوشتنت فقط به رمان نوشتن محدود میشه ؟ 


 _ نه..همونطور که قبلا اشاره کردم جدیدا کار فیلمنامه نویسی

رو هم شروع کردم.

 

 

 

 

تابحال از طریق نوشتن کسب درامد هم کردی ؟ 


 _ هنوز که نه.تا بعد ببینیم خدا چی می خواد.رمان اولم فعلا

داره چاپ میشه.

 

 

 

 

چقدر در مورد رمانی که میخوای شروع کنی تحقیق میکنی ؟ 


_ خیلی زیاد..اوایل که یه مبتدی بیشتر نبودم اهمیتی نمی دادم اما

از رمان دوجلدیم یعنی عشق و احساس من۱ و آبی به رنگ

احساس من۲ سعی کردم قوی تر کار کنم.

 

 

 

 

بزرگترین سوتی که توی رمانات دادی رو میتونی تعریف کنی ؟ 


 _والا چیزی یادم نمیاد.

 

 

 

 

خودت کدوم رمانتو بیشتر دوست داری ؟ 


 _ بهتره بگیم رمان هایی که دوست داری رو به ترتیب

بگو..چون فقط یه رمان نیست..در درجه ی اول گناهکار..و بعد

از اون بباربارون.ویرانگر.تباهکار‌‌..و البته رمان دوجلدیم.

 

 

 

 

اگه یه تهیه کننده سینما بهت پیشنهاد کار بده و انتخاب فیلنامه رو به عهده خودت بذاره ، ککدوم رمانت رو انتخاب میکنی ؟ 


 _ بباربارون.‌.اما خب بیشتر دوست دارم رمان اولم یه کار طنز

و عاشقانه باشه..

 

 

 

 

به نظرت اگه برای شخصیت ها عکسی انتخاب نکنی و انتخاب تصاویر رو به عهده ذهن مخاطب بذاری بهتر نیست  ؟ 


 _ دقیقا همینطوره..خودم زیاد مایل نیستم فقط به خاطر خواننده

هام اینکارو انجام میدم..واسه رمان تباهکار تصمیمم همین بود که

عکسی نذارم اما خب وقتی دیدم نظر اکثریت با انتخاب عکسه

اینکارو انجام دادم وگرنه خودم بیشتر دوست دارم تصور کنم..

 

 

 

 

محبوبترین شخصیت رمان ها از نظر خودت و خواننده ها کیه ؟ 


 _ آرشام و دلارام در رمان گناهکار.

 

 

 

 

بهترین و بدترین اتفاقی که در رابطه با نویسندگی برات افتاده ، چی بود ؟ 


 _ بهترینش، همکاریم با انتشارات خوب آراسپ بود که واقعا هم

ازشون بابت لطفی که به من داشتن سپاسگزارم..بدترین هم نبوده خدا رو شکر..

 

 

 

 

فکر نمیکنی رمانات کمی از واقعیت دوره و زیادی آرمانگرایی ، اصلا مگه داریم انقد دختر خوشگل و پسر جذاب کنار هم ، خیلی اتفاقی :دی؟ 


 _ آرامان گرا فقط از نظر چهره؟!خب این سلیقه ایه..آرمان گرا

و دور از واقعیت به انتخاب چهره ی شخصیت نیست بلکه بسته

به ایده و نوع نگارش اون رمانه که جز چند مورد توی کارهای

من بقیه هدفدار بودند..مثل گناهکار..بباربارون..ویرانگر..رمان

های دوجلدیم..و رمان تباهکار..بقیه یا تمرین نویسندگی بودن یا

حکم زنگ تفریحو بین رمانام داشتند..اما شما منظورتون بیشتر

روی چهره ی شخصیت هاست..و باید بگم این بسته به سلیقه ی

نویسنده ست که دوست داره شخصیتش زیبا باشه یا

معمولی..شخصیت های رمان های من زیبایی افسانه ای ندارن

فقط جذابن..من به زیبایی اهمیت نمیدم برای من جاذبه ی چهره

مهمه که بتونه به دل خواننده بنشینه..شما به من یک فیلم یا رمان

پرمخاطب معرفی کنید که شخصیت های اول اون ها زشت و یا

زیادی معمولی باشند..مگه اطراف ما پر شده از آدم های معمولی

و زشت؟!..نه..بستگی داره از چشم معشوق مخاطب زیبا باشه

وگرنه شاید اون شخصیت برای ما چیز خاصی نداشته باشه..

 

 

 

 

به نظرت کی از دست رمان های همخونه ای و عشقای ابکی خلاص میشیم :دی 


 _ نمی دونم..خدا رو شکر من چنین سبکی تا حالا کار نکردم.

 

 

 

 

به نظرت نوشته نوشتن رمان ه سبک دختران نوجوان ایرانی چقدر به واقعیت نزدیکه ؟ 


 _ نویسندگی به سن و سال کاری نداره..تمومش بسته به

استعداده..اگر استعدادشو داشته باشی می تونی از سنین پایین این

حرفه رو دنبال کنی و بدون شک موفق هم خواهی شد..

 

 

 

 

انشالله اگه رمان هایی که تا الان نوشتی بدون مشکل رفت برای چاپ ، بازم رمان هاتو توی نت  میذاری ؟ 


 _ تنها رمانی که فعلا مجازی دارم کار می کنم رمان تباهکار

هست..این رمان رو به عشق طرفدارانم نوشتم چون بباربارونو

ویرانگر و نصفه از روی سایت برداشتم و فرستادم واسه ی

چاپ..به گردنم حق داشتند و باید جبران می کردم..

 

 

 

 

حرف اخر ؟ 


 برای تک تک عزیزانی که تازه دارن توی این حرفه فعالیتشونو

شروع می کنند آرزوی موفقیت دارم و می دونم که اگر سخت

پشتکار داشته باشند و همچنین با صبر و حوصله این راهو ادامه

بدن حتما موفق میشن..

 

 با عشق تا آخرین نفس مینویسم و تموم نوشته هامو تقدیم

خواننده های عزیزم می کنم که در همه حال کنارم موندن و با حضور سبزشون به من دلگرمی دادن..

 

و مرسی از شما..
شاد و موفق
 در پناه حق



تاریخ ارسال پست: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 12:38
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: